Σε ποιές περιπτώσεις γίνοται επιστροφές προϊόντων?

Η εταιρεία μας φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της, να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και συνεχίζεται σε όλη τη λειτουργία της εταιρείας.

Η εταιρία μας δέχεται επιστροφές προϊόντων στις εξής περιπτώσεις:

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν.
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό και δεν συμφωνεί με την περιγραφή του στην ιστοσελίδα μας
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας ικανοποιεί (δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα). Στην περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα ή την εμφάνιση του προϊόντος θα πρέπει να ενημερωθείτε από το τμήμα πωλήσεων αν τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε μπορούν να επιστραφούν και μετά να προχωρήσετε σε παραγγελία.

Στις περιπτώσεις 1. και 2. πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας και να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα. Ένας συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για τον τρόπο αντικατάστασης των προϊόντων και το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εμάς. Μετά το πέρας των 5 εργάσιμων ημερών το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Στην περίπτωση 3. εφόσον έχετε ενημερωθεί (πριν κάνετε την παραγγελία) ότι τα προϊόντα που παραλάβατε μπορούν να επιστραφούν τότε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να μιλήσετε με το τμήμα πωλήσεων ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή.

Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.

Μετά το πέρας των 5 ημερών δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.

Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ισχύουν τα κάτωθι:
Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι άθικτα στην αρχική τους συσκευασία.
Οι συσκευασίες δεν πρέπει να είναι παραβιασμένες.
Να συνοδεύονται από τα παραστατικά πώλησης.
Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο στην περίπτωση 2. Για την περίπτωση 3. επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο εάν πληρούνται όλοι οι όροι της περίπτωσης 3. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις ο πελάτης πιστώνεται το ποσό της αξίας των προϊόντων που επέστρεψε για μελλοντικές αγορές από την εταιρία μας.
Είμαστε στην διάθεσή σας για απορίες και σχόλια:
Τηλεφωνικά στο ---
Μέσω email στην διεύθυνση ---

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας με τρεις τρόπους:

1. Απευθείας παραγγελία από το website μας: www.horecaclub.gr (Διαθέσιμο)

Μπαίνοντας στο www.horecaclub.gr μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα μας επιλέγοντας την αντίστοιχη κατηγορία στην δεξιά στήλη. Στο κάθε προϊόν επιλέγετε την ποσότητα καθώς και το χρώμα, μέγεθος όπου αυτά είναι διαθέσιμα. Πατώντας το εικονίδιο με το καλαθάκι που γράφει "Εμφάνιση Καλαθιού Αγορών" μεταφέρεστε στην λίστα των προϊόντων που έχετε επιλέξει, μπορείτε να ελέγξτε ποια και πόσα προϊόντα έχετε επιλέξει και να προχωρήσετε στα καθοδηγούμενα βήματα συμπλήρωσης της παραγγελίας. Στο τέλος θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τρόπο πληρωμής και μετά από αυτό θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Η παραπάνω διαδικασία είναι πολύ εύκολη, δεν διαρκεί πάνω από 2 λεπτά και δεν είναι απαραίτητη η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την διαδικασία αγοράς μέσω του "Έμφάνιση Καλαθιού Αγορών" πατώντας εδώ: Καλάθι Αγορών

2. Τηλεφωνικά (Διαθέσιμο)

Αν δεν σας βολεύει το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 22340 22929 όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από 10:00 το πρωί μέχρι 20:00 το βράδυ. Σημειώστε τους κωδικούς που σας ενδιαφέρουν, την ποσότητα που θέλετε, καθώς και τις επιλογές χρώματος/μεγέθους/συσκευασίας όπως αναφέρονται στις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος. Ένας εκπρόσωπός μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε και να παραγγείλετε τις τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

3. Μέσω Email ( Διαθέσιμο)

Επίσης, μπορείτε να κάνετε τις παραγγελίες σας όλο το 24ωρο, κάθε μέρα, μέσω της ηλεκτρονικής μας διεύθυνσης eshop@horecaclub.gr Στο email που θα στείλετε θα πρέπει να αναφέρετε τους κωδικούς που σας ενδιαφέρουν, την ποσότητα που θέλετε, καθώς και τις επιλογές χρώματος/μεγέθους/συσκευασίας όπως αναφέρονται στις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση αφού λάβουμε την παραγγελία σας ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων θα έρθει σε επαφή μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω email) ώστε να ολοκληρωθεί η παραγγελία και να σας αποσταλούν τα προϊόντα.

Τρόποι πληρωμής

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για τις παραγγελίες σας είναι οι εξής:

  1. Με αντικαταβολή. Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας εφόσον έχετε επιλέξει να σας σταλεί με ΕΛΤΑ Courier. Το κόστος χρέωσης της αντικαταβολής είναι 0,80€ επιπλέον στο κόστος των μεταφορικών.  Η απόστολή με αντικαταβολή δεν ισχύει για αποστολές στην Κύπρο και το εξωτερικό.

  2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή της παραγγελίας σας ανεξάρτητα με τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε.

    Bank Transfer: EuroBank (Greece)
    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ / Bank Account: 0026 0121 12 0200 711 069
    ΙBAN GR980 260 1210 000 120 200 711 069
    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ / OWNER: HORECA CLUB ΕΠΕ

    ***
    Σε περίπτωση κατάθεσης αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας σας & το Ονοματεπώνυμο σας, ως αιτιολογία.
  3. Μέσω Paypal (*Μη διαθέσιμο). Για πληρωμή με πιστωτική κάρτα υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής μέσω Paypal, τον δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής ειδικά για διεθνείς συναλλαγές. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal η πληρωμή δεν γίνεται την στιγμή της παραγγελίας, αλλά μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς αποστολή. Σας αποστέλλεται email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας και το συνολικό ποσό πληρωμής. Πατώντας το σχετικό link στο email που σας έχει σταλεί ολοκληρώνετε την πληρωμή δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας στο Paypal για την μεγαλύτερη δική σας ασφάλεια.

  4. Με πιστωτική κάρτα (* Μη Διαθέσιμο). Μπορείτε να πληρώσετε με την χρήση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του συστήματος χρέωσης πιστωτικών καρτών της τράπεζας --- (Μη-Διαθέσιμο επωφελούμενοι την δυνατότητα άτοκων δόσεων) και την μέγιστη ασφάλεια στην χρήση πιστωτικής κάρτας.

  5. Με πληρωμή σε υποκατάστημα μας
    Λαμία (Βασιλικών 19Γ, Cafe Barios, Τηλ: 2231181880)
    Λιβαδειά (Κεντρική Πλατεία, Cafe Butler)
    Αμφίκλεια (Ε.Στρογγυλάκου, Τηλ: 2234022929)
    Καβάλα (Τριανταφύλλου Δημήτριος, Κιν: 6941554956)

    Σημείωση: *** Όρος παραγγελίας προϊόντων. Όταν ολοκληρώνεται μία παργγελία (χωρίς την πληρωμή της) το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για πέντε ημέρες. Μετά την πέμπτη (5) ημέρα η παραγγελία θα ακυρώνετε.

    Συχνές ερωτήσεις (Δείτε εδώ)

Παραγγελίες από Κύπρο-Ευρώπη

  1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή της παραγγελίας σας ανεξάρτητα με τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε.
  2. Με πιστωτική κάρτα. Μπορείτε να πληρώσετε με την χρήση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του συστήματος χρέωσης πιστωτικών καρτών της τράπεζας Πειραιώς επωφελούμενοι την δυνατότητα άτοκων δόσεων και την μέγιστη ασφάλεια στην χρήση πιστωτικής κάρτας.
  3. Μέσω Paypal. Για πληρωμή με πιστωτική κάρτα υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής μέσω Paypal, τον δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής ειδικά για διεθνείς συναλλαγές.

    Σε περίπτωση παραγγελίας ορισμένων ειδικών προϊόντων όπως πχ παραγγελιών μεγάλης αξίας απαιτείται η κατάθεση προκαταβολής 30% μέσω τραπέζης για ευνόητους λόγους.

Παραγγελίες Εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

  1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή της παραγγελίας σας ανεξάρτητα με τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε.
  2. Με πιστωτική κάρτα. Μπορείτε να πληρώσετε με την χρήση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του συστήματος χρέωσης πιστωτικών καρτών της τράπεζας Πειραιώς επωφελούμενοι την δυνατότητα άτοκων δόσεων και την μέγιστη ασφάλεια στην χρήση πιστωτικής κάρτας.
  3. Μέσω Paypal. Για πληρωμή με πιστωτική κάρτα υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής μέσω Paypal, τον δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής ειδικά για διεθνείς συναλλαγές.

    Σε περίπτωση αποστολής προϊόντων εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (πχ. Ρωσία, Τουρκία, Αμερική κτλ) επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω email: info@horecaclub.gr

Για την αποστολή παραγγελίας θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό χρήστη πατώντας στην δεξια στήλη την λέξη "ΕΓΓΡΑΦΗ-REGISTRATION". Θα σας ζητηθούν τα στοιχεία αποστολής και στοιχεία επικοινωνίας.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.horecaclub.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.).

Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.horecaclub.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Τρόποι αποστολής

Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής για τις παραγγελίες σας είναι οι εξής:

Οι παραδόσεις & αποστολές των προϊόντων μας εκτελούνται στην Ελλάδα, Κύπρο και Εξωτερικό με:

  • Μεταφορικά μέσα της εταιρείας μας
  • Συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες
  • Courier ΕΛΤΑ Πόρτα-Πόρτα
  • Παραλαβή από την αποθήκη μας (χωρίς επιβάρυνση)

Η χρέωση των μεταφορικών (ογκώδη/βαριά προϊόντα) γίνεται πάντα κατόπιν συνεννοήσεως και αναγράφετε στα δελτία προσφοράς ή παραγγελίας.

Με την παραγγελίας σας το τμήμα πωλήσεων θα σας ενημερώσει άμεσα για το ακριβές πλέον κόστος των μεταφορικών και τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

Χρόνος Παράδοσης

  • Στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα οι παραδόσεις γίνονται σε 1-3 ημέρες
  • Στα μη άμεσα διαθέσιμα προϊόντα οι παραδόσεις γίνονται σε 2-8 ημέρες

Η ανωτέρω χρόνοι παράδοσης αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν δεσμεύουν την εταιρεία μας σε περιόδους αιχμής , εορτών , αργιών και τυχόν λοιπών καθυστερήσεων χωρίς υπαιτιότητα μας.

Κόστος μεταφορικών ΕΛΤΑ Courier

  • Εντός πόλης: 0-2kg = 3,10 ευρώ, (+0,50 ευρώ / για κάθε kg)
  • Από πόλη σε πόλη: 0-2kg =3,10 ευρώ, (+0,50 ευρώ / για κάθε kg)
  • Περιορισμός - αποστολές έως 10Kg

Για ογκώδη/βαριά προϊόντα

  • Κόστος μεταφορικής: (Κατόπιν συνεννόησης)

Συχνές Ερωτήσεις (Δείτε εδώ)

Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό μας τόπο ή/και χρησιμοποιώντας υλικό από τις ιστοσελίδες μας, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Εάν κάποιος επισκέπτης / χρήστης δε συμφωνεί με τους όρους που προβλέπονται στο παρόν, οφείλει να μη χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου ιστότοπου.

Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

 

  • Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
  • Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής (και για την αρχική παραγγελία και για την επιστροφή) επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
  • Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
  • Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η HorecaClub έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
  • Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών της HorecaClub με email ή στο τηλέφωνο 22340 22929, 22340 22347
  • Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: Στρογγυλάκου, Αμφίκλεια Ελάτεια, Φθειώτιδα, , Ελλάδα


Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων / Αποστολή προϊόντος / Υποχρέωση Παραλαβής


Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο τμήμα επιστροφών της HorecaClub, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας --- ή με τα ΕΛΤΑ. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν εφόσον βέβαια το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Σημείωση: Σε περίπτωση μη έγκαιρης παραλαβής της αγοράς (Προϊόν) από τον αγοραστή -παραλήπτη, επιβαρύνετε τα έξοδα αποστολής…


Ακυρώσεις παραγγελιών


Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας και σε διάστημα 8 εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος).


Δικαιώματα πνευματικής και εμπορικής ιδιοκτησίας  


Όλες οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στον δικτυακό κόμβο HorecaClub διατίθενται στους επισκέπτες της ιστοσελίδας για προσωπική χρήση και είναι δυνατόν να αλλάζουν χωρίς καμιά προειδοποίηση.

Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας HorecaClub συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων και γενικά όλων των αρχείων της αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, κατατεθειμένα σήματα και σήματα υπηρεσιών της παρούσας ιστοσελίδας και προστατεύονται από το ελληνικό, ευρωπαϊκό δίκαιο και τις διεθνείς συμβάσεις. Συνεπώς, κανένα από αυτά δε δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο πώλησης, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναδημοσίευσης ή να μεταδοθεί και διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς την άδεια των υπευθύνων της παρούσας ιστοσελίδας.

Το περιεχόμενο του παρόντος Δικτυακού Τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του HorecaClub και προστατεύεται σύμφωνα με το Ν.2121/1993 «περί προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων» με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος που δεν παραχωρείται ρητά εδώ. Αποκτώντας πρόσβαση σε αυτόν το Δικτυακό Τόπο συμφωνείτε ότι αποδέχεστε τις εξουσίες του δικαιούχου κατά τα άρθρα 3 και 4 του ως άνω νόμου και κατά συνέπεια κάθε πράξη, παράλειψη ή ανοχή αντίθετη προς τις διατάξεις του ως άνω νόμου επισύρει τις προβλεπόμενες από αυτόν κυρώσεις.

Εξαιρείται η περίπτωση της αποθήκευσης ενός και μόνου αντιγράφου τμήματος του περιεχομένου σε έναν απλό προσωπικό Η/Υ (ηλεκτρονικό υπολογιστή) για προσωπική χρήση και χωρίς απαλοιφή της ένδειξης www.horecaclub.gr 


Περιγραφή της Υπηρεσίας


Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.horecablub.gr , διαθέτει δική του πολιτική τιμών, όρους εξόφλησης, διάθεσης και παράδοσης των προϊόντων. Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει τη δυνατότητα να τοποθετεί παραγγελίες στο e-shop, αρκεί να έχει εγγραφεί ΜΙΑ φορά, στην ιστοσελίδα εισόδου του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, επιλέγοντας Γινε Μέλος. Ο Πελάτης εγγράφεται μόνο ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Ο χρήστης κάνοντας χρήση του μοναδικού συνδυασμού Αναγνωριστικό Όνομα Χρήστη (user name) και Κωδικός (password) που έχει δηλώσει, έχει τις ακόλουθες δυνατότητες.

  • Να ολοκληρώσει την παραγγελία των προϊόντων που έχει προσθέσει στο καλάθι αγορών.
  • Να δει ΠΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ που έχει πραγματοποιήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Να τροποποιήσει τα Στοιχεία του λογαριασμού του (όνομα, email, διεύθυνση κοκ).

 

Προσωπικά Δεδομένα – Ασφάλεια


Το www.horecaclub.gr διασφαλίζει την τήρηση των αρχών Προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος δικτυακού τόπου αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση, σε συμφωνία και συμμόρφωση προς το διεθνές, ευρωπαϊκό και εσωτερικό ελληνικό δίκαιο και συγκεκριμένα με τις διατάξεις του Ν.2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, την οδηγία 2000/31/ΕΚ και το ΠΔ 131/2003 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και του Ν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π. Δ. 207/1998 και 79/2000 και το άρθρο 8 του Ν. 2819/2000 και τις οδηγίες 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ.

Η www.horecaclub.gr δηλώνει ρητώς ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε παράνομη ή αθέμιτη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων και δε μεταβιβάζει με καθ’ οιονδήποτε τρόπο και για οιαδήποτε αιτία προς οποιονδήποτε τρίτο προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες των χρηστών/επισκεπτών. Τα προσωπικά σας στοιχεία ύστερα από αίτησή σας διαγράφονται οριστικά και δεν παραχωρούνται με κανέναν τρόπο σε οιονδήποτε. Η υποβολή στοιχείων με σκοπό τη χρήση των υπηρεσιών του care4.gr επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν.1599/1986 και επομένως οποιαδήποτε ψευδής δήλωση στοιχείων μπορεί να επισύρει τις κατ’ άρθρο 22 παρ.6 του νόμου προβλεπόμενες κυρώσεις.

Ανήλικοι επισκέπτες/χρήστες του δικτυακού αυτού τόπου δύνανται να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή των κηδεμόνων τους.


Δεσμοί με άλλους ιστότοπους


Για να διευκολύνει την πρόσβασή σας στις ιστοσελίδες του η www.horecaclub.gr μπορεί να συμπεριλάβει συνδέσεις( links) με ιστοσελίδες του Internet, οι οποίες αποτελούν ιδιοκτησία τρίτων ή τις διαχειρίζονται τρίτοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) και ευθύνονται οι ίδιοι για το περιεχόμενο τους καθώς και για τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που αυτοί ακολουθούν και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η www.horeclub.gr .

 

Τιμές Προϊόντων


Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.. Οι τιμές αυτές αφορούν τα προϊόντα και τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας, ενώ η HorecaClub επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές αυτές. Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ.

 

Ισχύον Δίκαιο


Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.horecaclub.gr διέπονται και προστατεύονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, όπως αυτός συμπληρώθηκε-τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/13-8-2013 (ΦΕΚ Β’ 2144/30-08-2013)

 

Παρατηρήσεις


Η www.horecaclub.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η www.horecaclub.gr , κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Τέτοιες αλλαγές, τροποποιήσεις, προσθήκες ή διαγραφές στους όρους και τις προϋποθέσεις της χρήσης θα τίθενται σε ισχύ άμεσα από την γνωστοποίησή τους, η οποία μπορεί να δοθεί με κάθε μέσο συμπεριλαμβανομένης, αλλά όχι περιοριστικά, της θέσης καινούργιων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα. Κάθε χρήση της ιστοσελίδας κατόπιν τέτοιας αλλαγής ή τροποποίησης θα θεωρείται ότι αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας τέτοιων αλλαγών, τροποποιήσεων, προσθηκών ή διαγραφών. Το care4.gr μπορεί, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, να καταγγείλει, αλλάξει, αναστείλει ή διακόψει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας, της φωτογραφίας παρουσίασης ή περιγραφής οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας.

Website: www.horecaclub.gr

Email: info@horecaclub.gr